Post by Παναγιώτης Χαλέμος
Διεύθυνση προγράμματος στην ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ (ΠΑΝΕ.Ρ.Τ.)-Σκηνοθέτης-Δημοσιογράφος.
Αυτή την δημοσιογραφία θέλουμε. Argyro Giannoudaki Δημοσιογράφος Υπηρετώ τη δημοσιογραφία με αίσθημα ευθύνης και προσπαθώ να είμαι πάντα ακριβοδίκαιη. Εμμένω αμετακίνητη στη θέση ότι η λογική ενοχοποίησης οποιουδήποτε με υποθέσεις και εικασίες είναι άκρως επικίνδυνη, όπως εξίσου προβληματική είναι και η λογική ότι όλοι οι άνδρες είναι ένοχοι και όλες οι γυναίκες αθώες. Αφορμή γι' αυτήν την ανάρτηση είναι ότι με διέγραψε από διαδικτυακή φίλη μία γυναίκα (δεν γράφω το όνομα της γιατί δεν ήταν δημόσια η ανάρτησή της) η οποία υποστήριξε ανοικτά ότι όσοι εμπλέκονται στην υπόθεση θανάτου της 19χρονης στην Κεφαλλονιά είναι γυναικοκτόνοι. Μπορεί και να είναι. Μπορεί να προσπάθησαν να εκμεταλλευτούν σεξουαλικά την κοπέλα όπως έκαναν οι δολοφόνοι της Ελένης Τοπαλούδη και μετά να την πέταξαν. Μπορεί όμως και όχι. Μπορεί να ήθελαν να φτιαχτούν να κάνουν σεξ και όταν εκείνη κατέρρευσε να φοβήθηκαν και να την παράτησαν. Η μία περίπτωση από την άλλη έχουν ομοιότητες, έχουν όμως και τεράστιες διαφορές. Δεν την πήγαν στο νοσοκομείο όπως όφειλαν να κάνουν και γι' αυτό ορθώς είναι υπόλογοι στη δικαιοσύνη, όμως φέρεται να κάλεσαν το ΕΚΑΒ και δεν προσπάθησαν να εξαφανίσουν. Έως ότου αποδειχθεί τι έχει γίνει, καλό θα είναι να αφήσουμε κατά μέρος τα δικαστήρια του Facebook, γιατί αυτές οι τακτικές υπονομεύουν τον αγώνα για την νομική κατοχύρωση της γυναικοκτονίας. Το γεγονός ότι αναφέρθηκα χθες στην κατάπτυστη στάση της Ελληνικής Ομοσπονδίας Άρσης Βαρών δεν μπορεί να εκλαμβάνεται ως προσπάθεια να δώσω άλλοθι στους δράστες, οι οποίοι εδώ και πάρα πολλά χρόνια απέχουν από τον πρωταθλητισμό. Ήταν όμως ένα καμπανάκι για τις ευθύνες της Ομοσπονδίας, και της πορείας που έχει πάρει το άθλημα που θα μπορούσε να έχει δώσει μία δεύτερη ευκαιρία στη ζωή αυτών των παιδιών και όχι μόνο δεν το έκανε αλλά τους τη στέρησε με τρόπο άδικο. Τέλος, επειδή μου στερήθηκε το δικαίωμα να απαντήσω στις προσωπικές επιθέσεις που δέχτηκα στη συγκεκριμένη ανάρτηση, να σημειώσω ότι το να κάνεις πρωταθλητισμό, δεν σε καθιστά αυτομάτως ούτε σεξιστή, ούτε κακοποιητή. Ο αθλητισμός είναι μία μικρογραφία της κοινωνίας, όπου μπορεί να συναντήσεις ανθρώπους με καλλιέργεια και ευαισθησίες, μπορεί να συναντήσεις και ακροδεξιά σκουπίδια, που δεν έχουν κανέναν σεβασμό για τον συνάνθρωπο τους (είτε άνδρα, είτε γυναίκα) και τη ζωή. ΥΓ 1 Μαθαίνω ότι η ομοσπονδία κινητοποίησε το Υπουργείο Αθλητισμού ώστε να αποκαταστήσει τη φήμη του αθλήματος που είναι αρνητικός πρωταγωνιστής του ελληνικού αθλητισμού σταθερά από το 2008 έως και σήμερα. Χαίρομαι! Έτσι, θέλω να με διαβάζετε και να ανησυχείτε, έχετε πολλούς λόγους άλλωστε... ΥΓ 2 Άσχετο, αλλά σχετικό. Θέλω να μάθω με ποια λογική η Hellenic Olympic Committee επιχορήγησε την ΕΟΑΒ με 25 χιλιάδες ευρώ τη στιγμή που πέρυσι της επιβλήθηκε χρηματικό πρόστιμο 48.000 ευρώ από τη ΓΓΑ για επτά παραβάσεις αντιντόπινγκ εντός 12μήνου.