Post by Zorginstituut Nederland

78,956 followers

“Laten we eens wat meer lef tonen in de gezondheidszorg. Meer lef is de brug naar goede en zinvolle innovatie. We zitten te veel vast in de kaders. Dat pas niet meer bij de ontwikkelingen in de samenleving. Met creativiteit, lef en nieuw beleid kunnen we de zorg anders inrichten." 💬 ❓ We stelden 10 vragen aan Angela Maas, hoogleraar cardiologie bij het Radboudumc. Angela studeerde geneeskunde aan de Rijksuniversiteit Groningen en specialiseerde zich in de cardiologie in het Sint Antonius Ziekenhuis. Daarna werkte zij onder meer in Isala Zwolle. Maas is voorvechter van het vrouwvriendelijker maken van de cardiologie. En van meer gendersensitief werken in de cardiologische zorg. 👇 In dit artikel uit het Zorginstituut Magazine vroegen wij aan Angela hoe zij de zorg beleeft in Nederland. En wat ze graag anders zou zien. #ZorginstituutMagazine #Gezondheidszorg #Lef #Zorg #Cardiologie

Post contentPost content