Post by Werkcentrum regio Amersfoort
2,604 followers
Wil je in jouw bedrijf een kans bieden aan statushouders en asielzoekers? We nodigen je dan van harte uit om op donderdagmiddag 28 mei 2026 mee te doen aan de banenmarkt. In samenwerking met het Centraal Orgaan opvang asielzoekers (COA) in Amersfoort en Integratiewerk helpen we statushouders en asielzoekers in onze arbeidsmarktregio bij het vinden van werk. We zijn op zoek naar werkgevers die ervoor open staan om zowel mensen die worden opgevangen bij het COA en statushouders aan te nemen. Wil je deelnemen? Mail voor 4 mei 2026 naar [email protected]. In deze mail ontvangen we graag contactgegevens en voor welke vacatures je op zoek bent. Kijk voor meer informatie op: https://lnkd.in/ec5FQzmw