Post by Verbond van Verzekeraars
27,377 followers
Vandaag is het de Dag van de Fietshelm. 🚲 En inmiddels is het een kleine traditie geworden: elk jaar maken we onze eigen fietshelm foto.📷 Een fietshelm verkleint de kans op ernstig hoofdletsel met 60% en op dodelijk letsel zelfs met 70%. Toch dragen we in Nederland nog weinig helmen. Zonde, want met zo’n simpele handeling bescherm je jezelf enorm. Bij het Verbond vinden we dit een belangrijk onderwerp. Daarom blijven we hier aandacht voor vragen. Swipe door de foto’s en kijk mee naar de afgelopen jaren 👇 Zet 'm op, niet alleen op de Dag van de Fietshelm!