Post by Topdanmark
29,536 followers
Endnu et Ă„r med overskudsdeling đ Partneraftalen mellem Dansk BilbrancherĂ„d og Topdanmark betyder, at vi igen i Ă„r kan sende et stort belĂžb til medlemmer af Dansk BilbrancherĂ„d, der har deres forsikringer i Topdanmark. I 2025 udbetaler vi 10.612.860 kroner til medlemmerne. I Topdanmark er vi rigtig glade for at vĂŠre en del af dette samarbejde, da det skaber stor vĂŠrdi for medlemmerne. Udover overskudsdelingen fĂ„r medlemmerne adgang til rabat pĂ„ privatforsikringer og en rĂŠkke erhvervsforsikringer, adgang til udvidet dĂŠkning pĂ„ flere forsikringer samt andre fordele.