Post by The Sharing Group

3,032 followers

Nog maar 5 dagen! De obligatie van The Sharing Group loopt tot en met 31 maart. Dit is je kans om actief mee te doen aan de transities in Online, Energie en Mobiliteit én tegelijkertijd een goed rendement op je investering te realiseren. Meedoen kan al vanaf €100 - jaarlijks ontvang je 6% rente die per kwartaal wordt uitgekeerd -, je hebt de mogelijkheid tot 20% jaarlijks aflossen en hebt geen achterstelling bij banken. Misschien heb je ons recent in de krant gezien, waar we onze obligatie in de spotlight hebben gezet. Ons doel? Geld ophalen om de digitale wereld veiliger, duurzamer en minder afhankelijk van grote gesloten platforms te maken. Van publicroam tot privacygerichte e-mail via Soverin en slimme oplossingen voor het elektriciteitsnet met Green Grid Solutions: jouw investering versnelt deze ontwikkelingen direct. Mis deze kans niet. Investeer vóór 1 april in onze Good Sharing Bond: https://lnkd.in/eie8WaWs

Post content