Post by Saka

3,608 followers

Neljättä vuotta putkeen HCR:llä, sää ja seura kohdillaan ☀️🏃‍♂️ Viime lauantaina kerättiin jälleen sakalaisten porukka kasaan ja suunnattiin Helsinki City Runille. Perinne pitää, ja niin näytti pitävän loistava juoksusääkin. Meille nämä reissut ovat ennen kaikkea yhdessä urheilusta nauttimista ja itsensä haastamista. Vaikka reitillä jokainen etenee omaa tahtiaan, parasta on se yhteinen fiilis ennen lähtöä ja tietysti maalissa. Samalla asenteella meillä painetaan töitäkin: omalla tyylillä, mutta aina kaveria tukien ja sopivasti itseään haastaen. Kiitos koko juoksu- ja kannustusjengille, ensi vuonna uusiksi 🤝

Post content

Video Content