Post by Nieuw leven

85 followers

Al heel mijn leven ben ik aan het dromen. Sommige daarvan zijn uitgekomen en heb ik lang of kort van mogen genieten. Sommigen zijn niet gelukt. Maar 1 van mijn dromen was om ooit eens te gaan reizen, alleen in een busje en mijn deuren te kunnen openslaan met zicht op een meer! Dat heb ik vorige zomer meerdere keren mogen beleven tijdens mijn tour door Europa. Magie en voor eeuwig in mijn geheugen. Ook nu kan deze droom voor jou realiteit worden: op reis met een busje, niet in de drukte, veilig en genieten van de verborgen parels van België, Noord-Frankrijk, Nederland misschien. In allegeval wacht niet langer tot mijn busje niet meer beschikbaar is en reserveer je vakantie alleen of met je geliefde. Jullie hebben deze rust verdiend. #vanlife #freedom #connection #nature #postcovid https://zcu.io/1gth

Post content