Post by Siemens

9,006,523 followers

Telekomünikasyon altyapısını güçlendirmemizin ardından, 1959’da Koç Grubu ile Simko’yu kurarak sanayi alanında güçlü bir ortaklık başlattık. 1961’de Kartal’daki ilk üretim tesisimizi devreye aldık. Bu adım, yerli üretim kapasitesini artırmak, teknoloji transferini sağlamak ve nitelikli iş gücünü geliştirmek açısından dönüm noktası oldu. Türkiye’nin sanayileşme yolculuğunu bir sonraki seviyeye taşıdık.

Post contentPost content