Post by SEW-EURODRIVE AS NORGE

1,306 followers

Da var Industriuka 2026 vel overstått! Tusen takk til alle som tok turen innom standen vår i Porsgrunn. Vi setter stor pris på alle gode samtaler, interessante diskusjoner og nye bekjentskaper. Slike møteplasser er uvurderlige for å dele kunnskap, utveksle erfaringer og se fremover sammen. Takk for denne gang og god helg 🌸

Post contentPost contentPost contentPost content