Post by Safak K.
Visual Merchandising Manager Multi award winner lifestyle influencer
Hoşçakal 2021...Yeni normalle tanıştığımız...Gerçeklikten uzaklaşıp dijitalleşliğimiz... Belki işimizi, Belki sevdiklerimizi kaybettiğimiz “Yeni Normal “geçen bir yıl idi.Tüm olumsuzluklara rağmen hep güçlü olan, ayakta kalabilen Tüm insanların 2022 de de aynı performansı göstermelerini diliyorum.Yaşananlar sebebi ile olumsuzluğa kapılıp güç kaybeden , başarısız olan tüm insanlara da Güç ve sabır diliyorum. Aileme , dostlarıma , beni ben yapan sevenlerime de bol bereketli bir 2022 💚🎄 . Goodbye 2021... where we met with “the new normal” ... Distance from reality and met with digitalization... Maybe we lost our jobs, Maybe we lost our loved ones. The “New Normal” was a year ago. I wish all people who have always been strong and able to survive despite all happening to show the same performance in 2022. I wish strength and patience to all people who lost their power due to negativity and failed. A very fruitful 2022 to my family, friends and loved ones who made me who I am 💚🎄