Post by Ron Ben Aharon

Head of Growth @tym || Ex monday.com || Computer Science & Entrepreneurship || Co-Founder @LinkedEat

עבודה חדשה מצאה אותי! טוב, זה לא בדיוק נכון, אבל הסיפור הולך ככה: התואר במדעי המחשב הוא מאתגר ואולי אחד הדברים הכי קשים שעשיתי/ אבל התשוקה לחומר הלימודי הייתה חסרה באופן ניכר. להבין את זה יחסית מוקדם בתואר משאיר אותך עם שתי אופציות: Fight or Flight. בחרתי להילחם. לא רק כי כבר עברתי חצי והייתי מושקע, אלא בעיקר כי רציתי להוכיח לעצמי שאני לא מפחד מאתגרים. למזלי, היה לי את החלק השני של התואר - היזמות. מעבר לשאלה האם הוא נותן כלים אמיתיים או לא, הוא פשוט ענה לי על שאלה אחת חשובה: אפשר ללמוד מדעי המחשב ולא להיות מתכנת. אבל איך כל זה מתקשר לעבודה החדשה? את Lior Avisar הכרתי דרך היוזמה שהקמתי לפני שנתיים, LinkedEat – קהילה שמחברת סטודנטים מובחרים דרך ארוחות שף פרטיות, מתוך שאיפה מתמדת לפיתוח אישי ויזמות. ליאור, בתור יזמית מצליחה שמארגנת ארוחות דומות ליזמים הכי תותחים בארץ, הגיעה לדבר בכנס שלנו אי שם בדצמבר. החיבור איתה היה מהיר. באותה תקופה עוד עבדתי בתאגיד גדול ורכשתי המון כלים. התרשמתי מההתנהלות של אחת החברות המצליחות בישראל, אבל הרגשתי בורג קטן שלא מצליח למצוא את מקומו. ארבעה חודשים עברו, שבהם בחרתי להתמקד בתואר, ואז קיבלתי הודעה מליאור: "אני מחפשת לגייס איש צוות תותח שיעזור לי לקדם את tym ולהפוך אותה למפלצת." ליאור לא ידעה שכבר סיימתי לעבוד שם, ופשוט ביקשה ממני עזרה למצוא לה את הבן אדם הנכון. עניתי לה במילים האלו: "אני אשמח, בואי נשב לקפה". ומשם התקדמנו. tym® עוזרת ליזמים ומנכ"לים לבנות לעצמם מותג אישי, מתוך הבנה שהשיווק היום משתנה לחלוטין ועובר להיות מובל בידי הפאונדרים (Founder-Led Marketing). אז איך סטודנט למדעי המחשב ויזמות משתלב כאן? הכל מתחבר בין התשוקה הגדולה שלי ליזמות ושיווק, לבין הניסיון שצברתי בעבודה עם דאטה, בניית תהליכים ומכירות. מצד שני, אני מביא לשולחן את הרקע הטכני – וכן, גם לכתוב קצת קוד לפעמים (או בעיקר לבנות מערכות ולשחק עם Cursor ו-Claude). כל זה מתכנס עכשיו לטייטל אחד: Head of Growth ב-tym®. מתרגש מאוד לצאת לדרך החדשה הזו. יאללה, מתחילים לעבוד! 🔥

Post content