Post by Ronald McDonald Huis Nederland

8,186 followers

Geweldig nieuws: gisteravond mochten we de Ster Gouden Loeki in de categorie Goede Doelen in ontvangst nemen. Wat een enorme eer op een hele bijzondere avond. 🌟 We waren al onwijs trots op deze commercial, die we maakten in samenwerking met TBWA\NEBOKO, Ambassadors & Sony Music Entertainment. En nu natuurlijk nóg meer. Heel veel dank aan iedereen die heel hard aan deze commercial heeft gewerkt, aan Ster én uiteraard aan iedereen die op ons heeft gestemd. 💛

Post content