Post by Romi van Belzen

Student Maritieme Techniek

Op donderdag 18 september heb ik mijn functie als secretaris van de Studievereniging van Scheepsbouwkunde "UNFC" overgedragen aan mijn opvolger Duco Wensveen. Samen met mijn medebestuursleden van het 56e bestuur der svs UNFC heb ik een onvergetelijk jaar beleefd. Zo zijn we op vele reizen geweest, hebben mooie en leerzame excursies en evenementen mogen organiseren en natuurlijk ook genoeg gezellige borrels meegemaakt. Terugkijkend op dit jaar heb ik ontzettend veel geleerd. Niet alleen over het organiseren en coördineren van de activiteiten en alles wat hierbij achter de schermen gebeurd, maar ook over mezelf. Ik wil graag mijn medebestuursleden Thierry Charles van der Burg, Hugo van Campen, Dani Barendse en Quintijn van Gils bedanken voor de fijne samenwerking en het onvergetelijke jaar dat we samen hebben neergezet. Sinds 1 september ben ik begonnen aan mijn derdejaarsstage bij Nevesbu. Das af, mouwen opgestroopt, en aan de slag. Ik kijk er enorm naar uit om mij hier verder te ontwikkelen en veel nieuwe kennis en ervaring op te doen.

Post contentPost contentPost contentPost contentPost contentPost contentPost contentPost content