Post by Rivas Zorggroep

14,027 followers

Rivas Zorggroep maakt bekend dat Willem van den Adel vertrekt als directeur van het Beatrixziekenhuis. Hij start per 1 juni 2026 als bestuurder bij ZorgSaam Zorggroep Zeeuws-Vlaanderen. Willem is sinds 2019 aan Rivas verbonden. Eerst als Manager Financiën en Informatie en sinds mei 2024 als directeur van het Beatrixziekenhuis. In beide functies heeft hij met grote betrokkenheid gewerkt aan de verdere ontwikkeling van ons ziekenhuis en onze organisatie. Onze Raad van Bestuur spreekt waardering uit voor zijn bijdrage: 'Wij zijn Willem dankbaar voor de inzet en betrokkenheid in de afgelopen jaren. Met veel energie heeft hij gewerkt aan een stevig fundament voor het Beatrixziekenhuis. Daarmee heeft Willem, ook vanuit zijn eerdere rol als financieel manager, een waardevolle bijdrage geleverd aan de ontwikkeling van onze organisatie.' Willem zelf kijkt met een dubbel gevoel terug op zijn aankomende vertrek: 'Samen hebben we iets moois neergezet. Ik ben trots op wat we met elkaar hebben bereikt en neem veel fijne herinneringen mee.' We danken Willem voor zijn inzet en wensen hem alle succes en plezier in zijn nieuwe rol. #rivaszorggroep #beatrixziekenhuis #zorgsaam

Post content