Post by University of Groningen
270,184 followers
Vandaag is ons nieuwe instellingsplan gelanceerd onder de titel ‘Samen impact maken’. Het plan schetst de strategische koers voor de komende jaren en laat de ontwikkeling zien richting een vijfdegeneratie-universiteit die actief samenwerkt en zich in netwerken verbindt met partners, bedrijven, kennisinstellingen en overheden. Met focus op digitalisering en AI, een hechte universitaire gemeenschap en een gezonde financiële basis, zetten we in op een open, wendbare en toekomstbestendige universiteit. Jouke de Vries, voorzitter van het College van Bestuur: 'Dit instellingsplan is een mooi resultaat van intensieve samenwerking en reflecteert de kracht en ambitie van onze universiteit. Ik wil iedereen bedanken die heeft bijgedragen aan dit plan. Samen maken we de RUG sterker en toekomstbestendig.’ Benieuwd naar de details van het nieuwe instellingsplan? Bezoek de speciale webpagina over ‘Samen impact maken’ via onderstaande link. 👇 https://lnkd.in/etsm_BwU #rijksuniversiteitgroningen #universityofgroningen