Post by Region Örebro län
14,603 followers
Region Örebro län tackar varje medarbetare som går i pension. Årets avtackning ägde rum på Örebro Teater, dit vi bjöd in dem som avslutade sin anställning under 2025. Drygt 90 tidigare kollegor deltog. Att uppmärksamma våra pensionärer är ett sätt att uttrycka vår uppskattning för många år av engagemang och betydelsefulla insatser för länets invånare. Flera fortsätter dessutom bidra i olika former, något vi är mycket glada för. Kvällen bjöd på mingeltallrik och teaterföreställningen Tre systrar – en omtolkning av Tjechovs klassiker. #TillsammansSkaparViettBättreLiv #RegionÖrebroLän #Pensionärer #OffentligSektor #ÖrebroTeater Foto: Jenny Baumgartner (översta bilden) och Marjetta Leijonhufvud (nedersta bilderna)