Post by Radboudumc

94,226 followers

De zorg van de toekomst! 🀩 Twee keer per jaar mogen we stagiaires verwelkomen, verspreid over het hele ziekenhuis: van de zorgafdelingen tot het servicebedrijf. Een waardevolle aanvulling op onze teams. Maar dat betekent ook dat we helaas twee keer per jaar weer afscheid moeten nemen. Gelukkig sluiten we de stageperiode vaak af met vrolijke kiekjes. Dank voor jullie inzet! Wie weet tot ziens. πŸ‘‹

Post contentPost contentPost contentPost content