Post by Prinses Máxima Centrum voor kinderoncologie

49,965 followers

Keizer Naruhito en Keizerin Masako van Japan brachten samen met Koning Willem-Alexander en Koningin Máxima een bezoek aan het Prinses Máxima Centrum. Dit bezoek maakte deel uit van het staatsbezoek van de keizer en keizerin aan Nederland. De Majesteiten kregen toelichting op de samenwerkingen van het Máxima met zorgcentra in Japan. Ook hoorden zij meer over onze rol in het coördineren en ondersteunen van internationale klinische studies en over studies waaraan zowel kinderen uit het Máxima als uit centra in Japan deelnemen.

Post contentPost contentPost content