Post by Praeter
1,142 followers
Vrijdagmiddag ☀️ Koningsdag voor de deur 🟠 Dus: een extra dag om even niet bezig te zijn met je energievraagstuk. Niet met netcongestie. Niet met “we moeten hier iets mee…” Kleine reality check voor dinsdag 😉 Dan heb je nog maar een week voor de 𝐑𝐕𝐎 𝐅𝐥𝐞𝐱-𝐞 𝐬𝐮𝐛𝐬𝐢𝐝𝐢𝐞. En dat is meestal korter dan je denkt. Dus: geniet van het weekend. En neem dinsdag meteen die eerste stap. [email protected] 070-239 01 04 Fijn (oranje) weekend! 🇳🇱