Post by Pluryn
39,591 followers
Bij Het Trefpunt in Groesbeek is onlangs een nieuwe snoezelruimte geopend: een warme, veilige omgeving waar cliënten kunnen ontspannen en ontprikkelen. De ruimte is volledig vernieuwd en flexibel in gebruik, zodat iedereen op zijn eigen manier tot rust kan komen. Dankzij de steun van Mr.F. Couvee Stichting, Stichting Vrienden van de Groesbeekse Tehuizen en Stichting SFO is deze bijzondere plek gerealiseerd. Het Multimediateam was aanwezig bij de opening! https://lnkd.in/e7Pqi8zA