Post by Philips Museum

3,910 followers

Gerard Philips is thuis🩵🏠 Het kunstwerk van andreas hetfeld, door Philips geschonken aan Gemeente Eindhoven ter nagedachtenis aan Gerard Philips, is thuis. Vorige week vertrok Gerard van het Gloeilampplantsoen op Strijp-T naar het Victoriapark. Hier blijft hij permanent staan. “Wij zijn trots dat het beeld van Gerard Philips nu zijn vaste plek krijgt in het Victoriapark. Het beeld staat nu vlakbij de historische locatie waar Gerard zijn eerste gloeilampen produceerde, het huidige Philips Museum”, zegt Freek Janssen, directeur van het Philips Museum. Benieuwd naar zijn reis? Bekijk de video!

Post content

Video Content