Post by Nurit Granadier 💥
HR Business Partner #hiring
אתמול בבוקר עוד אמרתי לעצמי: "אולי לא כדאי לי ללכת לכנס? בשביל מה?" אבל לפעמים ההחלטות הספונטניות האלו, הן הכי מדויקות שיש. העברתי את הבוקר בוועידת AI, Skills & Tech 2026 של מכללת אפקה, ואני חוזרת עם המון חומר למחשבה. ראשית, התוכן והפאנלים היו מרתקים. כשמסתכלים על עולם העבודה החדש ואיך הוא הולך להיראות עבור חברות, עובדים וסטודנטים מבינים שהחינוך והשיוויון המגדרי מכתיבים לנו את העתיד. מינוף מקצועות הטק הריאליים צריך להתחיל כבר מבית הספר היסודי ונמשך בצבא (אפילו לצבא יש את אגף בינה #AI) היום זה ברור מתמיד: אי אפשר לנתק יותר את השיח על ההתפתחות הטכנולוגית מהשיח על ההון האנושי והמיומנויות הנדרשות מאיתנו ומהמועמדים שלנו. כמובן שהוזכר שם (וזוהי כבר ממש לא קלישאה) שכל מי שלא מכיר ויודע לעבוד עם כלי AI פשוט נשאר מאחור. זו כבר חובה, לא פריווילגיה. ובתוך כל זה, התובנה הכי חזקה שלקחתי מהפאנלים שם היא שכגודל המשבר (בהקשר של משבר ההייטק), כך גודל ההזדמנות לתיקון. זו ההזדמנות שלנו לארגן מחדש את המערכת ולעשות שינוי תפיסתי עמוק. שנית, וזה החלק הלא פחות חשוב האנשים שהכרתי ופגשתי. השיחות האלו במסדרונות, בין ביס לביס, החיבורים האנושיים והחלפת הדעות עם קולגות ואנשי מקצוע מהתעשייה, הם לפעמים הערך הכי גדול של אירועים כאלו. Hilla Bakshi Meytal Bercovich Efrat Dayagi Nivin Barhum Adam Rodan Natalie Penso Ariel Peleg אריאל פלג אז אם גם אתם מתלבטים לפעמים בבוקר אם שווה לצאת מהמשרד או לקום מהמחשב בשביל כנס התשובה שלי היא לגמרי כן! לכו, תקשיבו, ותפתחו את הנטוורק שלכם. יצא לכם גם לקחת חלק בוועידה או בכנס דומה לאחרונה? מה התובנה המרכזית שלקחתם איתכם לשגרת העבודה? 👇 TheMarker Afeka Tel Aviv Academic College of Engineering MOSAIC - מכון מוזאיק למדיניות בינה מלאכותית Israel Defense Forces