Post by Norwegian Red Cross
35,191 followers
Tusen takk til deg som brukte påskeferien din på å hjelpe folk som hadde skadet seg i skiløypa. Til deg som tok telefonen når et ungt menneske trengte å snakke om noe vanskelig. Til deg som skapte gode ferieopplevelser for barnefamilier som ellers ikke hadde hatt råd. Til deg som satte deg på snøscooteren i storm, midt på natta, for å hente noen som var værfast. Til deg som sørget for at ungdom hadde et sted å møtes Til deg som sørget for påskestemning og fellesskap for de eldste blant oss. Til deg som hoppet i sjøen fordi noen trengte hjelp. Og til deg som arrangerte påskeaktiviteter for mennesker som ikke hadde kommet seg ut på egenhånd. Til alle dere, tusenvis av frivillige over hele landet, som brukte påsken til å være der for andre: Tusen, tusen takk for innsatsen. Dere er hjertet i Røde Kors ❤️