Post by Noaberkracht

5,422 followers

๐—ก๐—ถ๐—ฒ๐˜‚๐˜„๐—ฒ ๐—ฝ๐—น๐—ฒ๐—ธ ๐˜ƒ๐—ผ๐—ผ๐—ฟ ๐—ฟ๐—ฎ๐˜†๐—ผ๐—ป ๐—• ๐—ถ๐—ป ๐—ข๐—ผ๐˜๐—บ๐—ฎ๐—ฟ๐˜€๐˜‚๐—บ!๐Ÿšง Een mooi moment voor onze collegaโ€™s van de buitendienst: de gemeentewerf in Ootmarsum is uitgebreid. Geen officiรซle opening, maar wel een stap vooruit waar we even bij stilstaan. De werf biedt nu meer ruimte en een eigen plek voor rayon B (Ootmarsum, Agelo, Rossum, Reutum en Vasse). Een fijne werkplek waar dagelijks wordt gewerkt aan een groene en verzorgde leefomgeving.๐ŸŒฟ En binnenkort? Dan doen we mee aan de open bedrijvendag bij De Mors op zondag 13 september van 10.00 tot 16.00 uur.๐Ÿ—“๏ธ Iedereen is welkom om een kijkje te nemen!๐Ÿ‘€

Post content