Post by Noaberkracht
5,422 followers
๐ก๐ถ๐ฒ๐๐๐ฒ ๐ฝ๐น๐ฒ๐ธ ๐๐ผ๐ผ๐ฟ ๐ฟ๐ฎ๐๐ผ๐ป ๐ ๐ถ๐ป ๐ข๐ผ๐๐บ๐ฎ๐ฟ๐๐๐บ!๐ง Een mooi moment voor onze collegaโs van de buitendienst: de gemeentewerf in Ootmarsum is uitgebreid. Geen officiรซle opening, maar wel een stap vooruit waar we even bij stilstaan. De werf biedt nu meer ruimte en een eigen plek voor rayon B (Ootmarsum, Agelo, Rossum, Reutum en Vasse). Een fijne werkplek waar dagelijks wordt gewerkt aan een groene en verzorgde leefomgeving.๐ฟ En binnenkort? Dan doen we mee aan de open bedrijvendag bij De Mors op zondag 13 september van 10.00 tot 16.00 uur.๐๏ธ Iedereen is welkom om een kijkje te nemen!๐