Post by Stichting Natuurstad Rotterdam

1,746 followers

Wow, wat een mooie dag. Op woensdag 10 juni openden kinderen van KindeRdam met onze directeur-bestuurder Jasper Boele en aanwezigen officieel de natuurspeeltuin op stadsboerderij De Bokkesprong. Met deze natuurspeeltuin brengen we kinderen nog meer in contact met de natuur. Lekker samen buiten zijn en ravotten; daar draait het toch om? Tegelijkertijd werd in Charlois op stadsboerderij De Molenwei ook een natuurspeeltuin geopend door wijkagent Tamara. Beide speeltuinen zijn mogelijk door geweldige bijdragen van Stichting Bevordering van Volkskracht en het DeltaPORT Donatiefonds en uitgevoerd door idverde NL 💚. Wij bedanken hen en alle aanwezigen bij beide openingen.

Post contentPost contentPost contentPost contentPost contentPost content