Post by Narges Fatehi
Bachelor's Student in Nutritional Science
شروع مسیر پژوهشی من و پایان یکی از مهمترین فصلهاش، هر دو در همین دانشکدهی زیبای داروسازی رقم خوردند؛ جایی که برای من مثل یک همسایهی مهماننواز و چشمنواز بود. ✨️ و در هر دو نقطه از این مسیر، این شانس رو داشتم که کنار آدمهایی قرار بگیرم که نگاه من به زندگی و آینده رو تغییر دادند.🪄 دیماه ۱۴۰۱، به عنوان دانشجوی ترم یک به دو، تنها و غریب وارد این دانشکده شدم و مسیر پژوهشی خودم رو شروع کردم. اما کمکم، در این مسیر با آدمهایی آشنا شدم که بودن کنارشون حس یک خانوادهی هممسیر و همدل رو میداد. و حالا، خرداد ۱۴۰۵، در کنار همین خانواده و در اتفاقی تصادفی در همین مکان، یکی از مهمترین فصلهای این مسیر به پایان رسید و فصل جدیدی شروع شد...🔮 کمیته تحقیقات و فناوری دانشجویی برای من فقط یک مجموعه نبود؛ یک خونه بود. خونهای که چهار سال در آن یاد گرفتم، تجربه کردم، زمین خوردم و دوباره بلند شدم، رشد کردم و بزرگ شدم. جایی که فرصت اشتباه کردن داشتم و بعد از هر اشتباه، نهتنها دستم رها نشد، بلکه محکمتر گرفته شد و فرصتهای بیشتری برای یادگیری و پیشرفت در اختیارم قرار گرفت. در پایان؛ قدردان حمایتهای سرکار خانم دکتر کشمیری، استاد بزرگواری که در اولین قدم این مسیر، به دانشجوی بیتجربه اما مشتاقی چون من اعتماد کردند و درِ فرصتهای ارزشمندی رو به روی من باز کردند هستم. همچنین بر خودم لازم میدونم از افرادی که در طی این مسیر به من اعتماد کردند و با حمایتهاشون نقش مهمی در رشد من داشتند هم قدردانی کنم: جناب آقای دکتر صالحی، استاد بزرگوارم و معاون سابق تحقیقات و فناوری دانشگاه؛ Amin Salehi-Abargouei سرکار خانم دکتر نبوینیا، سرپرست سابق کمیته تحقیقات و فناوری دانشجویی؛ maryam nabavinia جناب آقای دکتر امیرحسین کریمی، دبیرکل سابق کمیته تحقیقات و فناوری دانشجویی؛ جناب آقای دکتر کریمی، معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه؛ mehran karimi جناب آقای دکتر موسوی، سرپرست کمیته تحقیقات و فناوری دانشجویی؛ Masood Mousavi و جناب آقای محمدرضا جلیلی، دبیرکل کمیته تحقیقات و فناوری دانشجویی. و برای تمام تجربهها، حمایتها و اعتمادهایی که در این سالها دریافت کردم، از صمیم قلب قدردان تکتک سایر اعضای این خانواده هستم. 💚 همچنین برای دبیرکل جدید کمیته، جناب آقای بلبلیزاده pedram bolbolizadeh ، که به شایستگی برای این مسئولیت انتخاب شدند، آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم کمیته تحقیقات در فصل جدید خودش نیز مثل همیشه درخشان، اثرگذار و رو به رشد باقی بماند. 🚀 و به پایان آمد این دفتر؛ حکایت همچنان باقیست...🌱 ______________ Grateful for four unforgettable years with the Student Research Committee—a place that became more than an organization; it became a home for learning, growth, and meaningful connections. Every ending is also the beginning of a new chapter. 🌱