Post by Mobilis TBI

17,708 followers

Vandaag is het Koningsdag, een dag waarop extra trots zijn mag. Een mooi moment, als je het ons vraagt, dat elk van onze kunstwerken een kroontje draagt. Nu bouwen we een feestje met tompoucen en taart. Morgen bouwen we weer verder en zetten we kunst op de kaart. Fijne Koningsdag! 🧡 Ook kunst op de kaart zetten? 👉 Ontdek onze projecten en vacatures op werkenbij.mobilis.nl #zetkunstopdekaart #werkenbijmobilis #koningsdag

Post contentPost contentPost contentPost content