Post by Mobilis TBI
17,708 followers
Vandaag is het Koningsdag, een dag waarop extra trots zijn mag. Een mooi moment, als je het ons vraagt, dat elk van onze kunstwerken een kroontje draagt. Nu bouwen we een feestje met tompoucen en taart. Morgen bouwen we weer verder en zetten we kunst op de kaart. Fijne Koningsdag! 🧡 Ook kunst op de kaart zetten? 👉 Ontdek onze projecten en vacatures op werkenbij.mobilis.nl #zetkunstopdekaart #werkenbijmobilis #koningsdag