Post by Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties

97,369 followers

"Met volle overtuiging werken aan herstel en perspectief voor Groningen en Noord-Drenthe.” Het kabinet heeft Henk Nijboer benoemd tot Regeringscommissaris hersteloperatie Groningen en Noord-Drenthe | Henk Nijboer. Zijn inzet richt zich op de vraagstukken die spelen rond de schadeafhandeling, de versterking van huizen, de Sociale en Economische Agenda en de verduurzamings- en isolatiemaatregelen voor de regio. 𝘌𝘦𝘯 𝘳𝘦𝘨𝘦𝘳𝘪𝘯𝘨𝘴𝘤𝘰𝘮𝘮𝘪𝘴𝘴𝘢𝘳𝘪𝘴 𝘸𝘰𝘳𝘥𝘵 𝘥𝘰𝘰𝘳 𝘩𝘦𝘵 𝘙𝘪𝘫𝘬 𝘢𝘢𝘯𝘨𝘦𝘴𝘵𝘦𝘭𝘥 𝘰𝘮 𝘦𝘦𝘯 𝘤𝘰𝘮𝘱𝘭𝘦𝘹 𝘮𝘢𝘢𝘵𝘴𝘤𝘩𝘢𝘱𝘱𝘦𝘭𝘪𝘫𝘬 𝘷𝘳𝘢𝘢𝘨𝘴𝘵𝘶𝘬 𝘪𝘯 𝘨𝘰𝘦𝘥𝘦 𝘣𝘢𝘯𝘦𝘯 𝘵𝘦 𝘭𝘦𝘪𝘥𝘦𝘯. 𝘐𝘯 𝘥𝘦𝘻𝘦 𝘳𝘰𝘭 𝘻𝘰𝘳𝘨𝘵 𝘩𝘪𝘫 𝘷𝘰𝘰𝘳 𝘴𝘢𝘮𝘦𝘯𝘩𝘢𝘯𝘨, 𝘷𝘦𝘳𝘣𝘦𝘵𝘦𝘳𝘪𝘯𝘨 𝘦𝘯 𝘨𝘰𝘦𝘥𝘦 𝘴𝘢𝘮𝘦𝘯𝘸𝘦𝘳𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘶𝘴𝘴𝘦𝘯 𝘰𝘷𝘦𝘳𝘩𝘦𝘥𝘦𝘯, 𝘶𝘪𝘵𝘷𝘰𝘦𝘳𝘪𝘯𝘨𝘴𝘰𝘳𝘨𝘢𝘯𝘪𝘴𝘢𝘵𝘪𝘦𝘴 𝘦𝘯 𝘥𝘦 𝘳𝘦𝘨𝘪𝘰. Lees meer 🔗 https://lnkd.in/evBE3f3P

Post content