Post by Miljöförvaltningen, Göteborgs Stad
3,099 followers
När tillståndsenheten på Miljöförvaltningen, Göteborgs Stad öppnade dörrarna för krögare och företagare fylldes rummet av frågor, samtal och nya perspektiv. Att få prata ansikte mot ansikte gör skillnad – både för företagen och för oss. Stort tack till alla som deltog! Nu tar vi med oss erfarenheterna vidare i arbetet med att utveckla vår service och vårt stöd till stadens verksamheter. Läs mer om dagarna i Vårt Göteborg: https://lnkd.in/dQvM95CQ #tillståndsenheten #serveringstillstånd #miljöförvaltningen #BRG