Post by Miljöförvaltningen, Göteborgs Stad

3,097 followers

Idag organiserade miljöförvaltningen tillsammans med Business Region Göteborg evenemanget ”Göteborg mobiliserar för hållbarhet”. Här kunde Göteborgs näringsliv och Göteborgs Stad få möjlighet att träffas, inspireras och driva förändring tillsammans. Det blev en dag fylld av spännande föreläsningar och givande diskussioner när 300 personer samlades på Draken. Tack alla ni som deltog! Foto: Ulrik Fallström

Post content