Post by Michal Brosh

VP People at Riverside.fm

טרמינל ז׳ה טם, אי לאב יו טרמינל.... טוב אז גם אני נפלתי. רצינו לקנות איזושהי תוכנה, משהו לשימוש פנימי וקטן, אבל צורך אמיתי. החלטתי לבנות אותה לבד 💪 לא קשקוש וובי חצי אפוי, תוכנה אמיתית רובסטית שאני ארגיש בנוח להעלות אליה נתונים אמיתיים מהארגון. למה? ללמוד! לקפוץ למים, לנסות בידיים. לטעות. ככה אני לומדת הכי טוב. וגם להוות השראה לצוות, ואם אפשר, לחסוך קצת כסף לארגון.. מפה לשם, התקנתי node.js, ובניתי עם קלוד קוד. וזהו, התמכרתי. עברתי לגור בטרמינל ולקושש טוקנים. אתמול כבר פתחתי גיט וריפו שלי 🤯 עשיתי קומיט ראשון!!!! (והוא טוב!) ועכשיו אני מחכה לדבאופס. תמיד חייתי סביבת פיתוח, אבל לא ככה. זו חוויה מדהימה. וגם מפחידה. למזלי אני מטבעי יותר מדי אופטימית וסקרנית כדי לפחד. הולך להיות מדהים!! (וחוץ מזה, דיסטופיות זה הזאנר הספרותי החביב עלי). יש לי רק בעיה אחת. התוכנה שלי תמיד מרגישה לי 99% מוכנה. תמיד יש לי עוד משהו קטן לבנות שאחריו היא תהיה מושלמת. ואז עוד משהו קטן. איך משחררים?? יש לזה סקיל שאומר מתי זה טוב מספיק? תודה לחברי שהביאוני עד הלום Eden Shoshe Mor A. David Vaknin ואחי הגדול שבלעדין לא הייתי מצליחה להתחיל. אם אתם מחפשים אותי - אני בטרמינל.

Post content