Post by Knab
23,756 followers
๐จ ๐ก๐ถ๐ฒ๐๐๐ฒ ๐ผ๐ป๐๐๐ถ๐ธ๐ธ๐ฒ๐น๐ถ๐ป๐ด ๐ถ๐ป ๐๐๐ฝ-๐๐ฒ๐๐ด๐ฒ๐๐ถ๐ป๐ด (๐๐ฎ๐ป๐ฑ๐ฎ๐ฎ๐ด ๐ฏ๐ฒ๐๐น๐ผ๐๐ฒ๐ป) Het kabinet heeft vandaag een opvallende stap gezet in het zzp-beleid. Minister Thierry Aartsen schrapt een belangrijk onderdeel van het wetsvoorstel VBAR. ๐ Daarmee moet er meer rust komen voor zzpโers en opdrachtgevers. ๐ Tegelijk blijft het rechtsvermoeden bij lage tarieven bestaan. ๐ En wordt de weg vrijgemaakt voor de Zelfstandigenwet. ๐ช๐ฎ๐ ๐ฏ๐ฒ๐๐ฒ๐ธ๐ฒ๐ป๐ ๐ฑ๐ถ๐ ๐ฐ๐ผ๐ป๐ฐ๐ฟ๐ฒ๐ฒ๐ ๐๐ผ๐ผ๐ฟ ๐๐ฒ๐น๐ณ๐๐๐ฎ๐ป๐ฑ๐ถ๐ด๐ฒ๐ป? En waar staan we nu precies in de lange discussie rond Wet DBA, VBAR en de nieuwe Zelfstandigenwet? We zetten het helder voor je op een rij ๐ https://lnkd.in/e_h7sXsE