Post by KAMIC

1,165 followers

Vi vill passa på att önska er alla en trevlig Valborgsmässoafton🔥 Vi stänger klockan 12.00 i dag och är tillbaka på kontoren måndagen den 4/5 igen. ⁠ ⁠ #kamic_se #kamic #trevligvalborg #nödbelysning #bykamic #säkerhet ⁠

Post content