Post by Ismail Yalçın
Utilities & Maintenance Engineer
Merhabalar, Bir yıldan uzun süredir çalışmakta olduğum BASF şirketinden bugün itibariyle ayrılmış bulunmaktayım. Bu güzel yolculukta bana eşlik eden herkese çok teşekkür ederim. Özellikle beraber çalışmaktan çok mutlu olduğum, hem kişisel hem mesleki anlamda gelişimimde büyük pay sahibi olan ve tecrübelerini benimle paylaşan değerli yöneticim SELÇUK ŞENGÜL'e, samimi iletişimi ve çok kıymetli destekleri için Hamdi Ergican'a ve mekanik bilgi birikimiyle bana destek olan cihangir sezer'e teşekkürlerimi sunarım. EHS alanında BASF'nin ülkemizde ve dünyada örnek alınan firmalar arasında olmasını sağlayan disiplinli ve sistemli çalışmalarından dolayı tüm EHS departmanı çalışanlarına ve bu alana öncelik veren bir yönetim sergileyen fabrika müdürümüz Turgay Kocatürk'e ayrıca teşekkür ederim.