Post by INSETE

9,442 followers

Η βιωσιμότητα στον τουρισμό δεν είναι μια παράλληλη συζήτηση. Είναι βασική προϋπόθεση για το μέλλον του τομέα. Ο Γιώργος Α. Βερνίκος, Γενικός Γραμματέας ΣΕΤΕ & Πρόεδρος ΙΝΣΕΤΕ, μιλώντας στην εκπομπή «Όσοι Τόλμησαν» του ONE CHANNEL , αναδεικνύει τη σημασία της ισορροπίας ανάμεσα στο περιβάλλον, την ποιότητα και την τουριστική ανάπτυξη, υπογραμμίζοντας ότι ο σεβασμός στον τόπο και η υπεύθυνη επιχειρηματικότητα είναι κρίσιμοι όροι για ένα βιώσιμο τουριστικό μοντέλο. 👉 Δείτε τη συνέντευξη στο link στο πρώτο σχόλιο. #INSETE #SustainableTourism #GreekTourism #Tourism #Environment #Hospitality

Post content