Post by Herning Kommune

9,907 followers

Frivillige kræsede for konger og dronninger 👑 ”Lidt royal har man da lov at være,” lød det engang i en reklame. Og det var netop den livsfilosofi flere beboere fra Vesterled Plejecenter udlevede, da de for nyligt holdt royal uge. Således kulminerede ugen med at 30 beboere blev stadset op i flot sminke og festligt skrud for at blive foreviget på fine portrætter som konger og dronninger. Det hele kunne lade sig gøre, fordi frivillige hjalp til at få arrangementet til at glide. Dels på selve dagen, hvor 14 frivillige hjalp til med alt fra at lægge makeuppen til at tage portrætbillederne af de royale beboere. Dels før arrangementet, hvor frivillige havde hjulpet til med at sy de royale rober. Portrætbillederne bliver senere på året udstillet.

Post contentPost contentPost contentPost contentPost contentPost content