Post by Herning Kommune

9,907 followers

Hvad skal der egentlig ske efter folkeskolen? đŸ€” Det spĂžrgsmĂ„l begynder mange sĂ„ smĂ„t at tĂŠnke over i 7. klasse – og derfor har vi inviteret alle kommunens 7. klasseelever og deres forĂŠldre med til webinaret “Godt pĂ„ vej”. Webinaret finder sted onsdag d. 27. maj fra 19.00 – 20.00, og pĂ„ den time tager vi jer med rundt i nogle af de mange muligheder, der findes efter grundskolen 👏 I kommer blandt andet til at: ✹ mĂžde unge fra erhvervsuddannelserne, som fortĂŠller om deres hverdag 🔧 hĂžre mere om erhvervsuddannelser og EUX 🎓 fĂ„ et nemt overblik over uddannelsesmulighederne 💬 fĂ„ inspiration til gode snakke derhjemme om fremtid og uddannelse Webinaret kan ses via dette link: https://lnkd.in/eG9-3NsP Det handler ikke om at vĂŠlge uddannelse nu – men om at komme godt i gang med snakken og blive lidt klogere pĂ„ mulighederne. Vi glĂŠder os til at se jer 😊

Post content