Post by Herning Kommune
9,907 followers
Hvad skal der egentlig ske efter folkeskolen? đ€ Det spĂžrgsmĂ„l begynder mange sĂ„ smĂ„t at tĂŠnke over i 7. klasse â og derfor har vi inviteret alle kommunens 7. klasseelever og deres forĂŠldre med til webinaret âGodt pĂ„ vejâ. Webinaret finder sted onsdag d. 27. maj fra 19.00 â 20.00, og pĂ„ den time tager vi jer med rundt i nogle af de mange muligheder, der findes efter grundskolen đ I kommer blandt andet til at: âš mĂžde unge fra erhvervsuddannelserne, som fortĂŠller om deres hverdag đ§ hĂžre mere om erhvervsuddannelser og EUX đ fĂ„ et nemt overblik over uddannelsesmulighederne đŹ fĂ„ inspiration til gode snakke derhjemme om fremtid og uddannelse Webinaret kan ses via dette link: https://lnkd.in/eG9-3NsP Det handler ikke om at vĂŠlge uddannelse nu â men om at komme godt i gang med snakken og blive lidt klogere pĂ„ mulighederne. Vi glĂŠder os til at se jer đ