Post by Henk Willems
Producent van machines en producten voor duurzame mineralen.
Heerlijk die linkse journalistiek! Na het terugkijken van nieuwsuur vandaag waarin de grondwaterstand aan bod kwam; vroeg ik mezelf af waarom WIJ niet aan bod komen. Als producent van duurzame mineralen maken wij producten uit afval waarbij veel water vrij komt. Dit water word teruggebracht in de natuur. Tijdens de afgelopen droogtejaren hebben wij meer dan 10.000.000 liter al teruggebracht naar de omringende landbouwbedrijven om ons heen. De oplossing is er! Niemand heeft hier oog voor, omdat we dan in een maatschappelijk niet-geaccepteerde politieke discussie terechtkomen. Zelfs de biodiversiteit gaat er in onze omgeving op vooruit en er komen steeds meer bedreigde vogelsoorten terug in onze omgeving! In de foto een mooie dodaars die afgelopen seizoen bij ons zijn jongen heeft groot gebracht! Wat nu droogte?