Post by HAK
13,333 followers
Een jaar geleden pleitte #HAK voor vergaande veranderingen in de voedselketen; Het Groene Normaal is plantaardig en lokaal! Een oproep voor meer groenten op het bord van de consument, lokale consumptie en duurzame teelt. Wat is er sindsdien gebeurd? En hoe gaat het verder? In de meest recente duurzaamheidsspecial van Foodmagazine vertelt onze CEO Timo Hoogeboom welke stappen we (nog moeten) zetten om dit te bereiken! Gemist? Lees het artikel hier: https://lnkd.in/gssWWbg #kringlooplandbouw #onthewaytoplanetproof #hakgroenten #missie #plantaardig #eiwittransitie #hethelpendebord #groenekeuken #hetgroenenormaal #lokaleteelt #duurzaam #duurzaamheid