Post by Gotlandsbolaget
4,343 followers
đą Gotlandsbolagets Ă„rsstĂ€mma 2026 Tack till alla aktieĂ€gare och gĂ€ster som deltog vid dagens vĂ€lbesökta Ă„rsstĂ€mma, som för första gĂ„ngen hölls pĂ„ Destination Gotland Arena. Under stĂ€mman faststĂ€lldes rĂ€kenskaperna för 2025 och beslut fattades bland annat om en aktiesplit 10:1, lĂ„ngsiktiga incitamentsprogram för ledning och styrelse samt omval av styrelsen, dĂ€r Lars Wedenborn valdes till styrelseordförande. Vi uppskattar det stora engagemanget och ser fram emot att fortsĂ€tta utveckla Gotlandsbolaget tillsammans. StĂ€mmokommunikĂ©n finns i sin helhet pĂ„ vĂ„r hemsida, lĂ€nk i kommentarsfĂ€ltet.