Post by Gotlandsbolaget

4,343 followers

🚢 Gotlandsbolagets årsstämma 2026 Tack till alla aktieägare och gäster som deltog vid dagens välbesökta årsstämma, som för första gången hölls på Destination Gotland Arena. Under stämman fastställdes räkenskaperna för 2025 och beslut fattades bland annat om en aktiesplit 10:1, långsiktiga incitamentsprogram för ledning och styrelse samt omval av styrelsen, där Lars Wedenborn valdes till styrelseordförande. Vi uppskattar det stora engagemanget och ser fram emot att fortsätta utveckla Gotlandsbolaget tillsammans. Stämmokommunikén finns i sin helhet på vår hemsida, länk i kommentarsfältet.

Post content