Post by Glasopor

935 followers

Vi er stolte av å ha blitt medlem i Norwegian Centre of Circular Economy (NCCE) ♻️ For oss i Glasopor handler dette om samarbeid, utvikling og å bidra til å drive sirkulærøkonomien fremover. Ekstra inspirerende er det å bli møtt med denne hilsenen fra prosjektleder Benedikte Vedvik i NCCE ☺️ «Glasopor er en tydelig foregangsbedrift – deres forretningsmodell viser hvordan sirkularitet kan skape både bærekraft og konkurransekraft.» Gjennom medlemskapet ønsker vi både å dele erfaringer fra vår produksjon av sirkulære materialer – og lære av andre i nettverket, og ikke minst være en av pådriverne i riktig retning. Vi ser frem til å utforske nye samarbeidsmuligheter og bidra til mer sirkulære løsninger i bygg og infrastruktur! LES MER HER: https://lnkd.in/ehwr8eaa Tina Wågønes #NCCE #sirkulærøkonomi #bærekraft #byggoganlegg #grønnomstilling #glasopor #skumglass ♻️

Post content