Post by Gert ten Brinke

Ja-maar wat als het wel lukt!?

Gelukkig heb ik een hoop fouten gemaakt de afgelopen maanden! Kansen laten liggen.. planning verkloot.. etc. etc. Als ik ze zo eens af ga, terwijl ik op mijn strandbedje lig, kan ik er alleen maar om lachen.. 😎 Als regelneef van Helder - Doelgerichte Trainingen zie ik het als mijn taak om het goede voorbeeld te geven. Fouten maken mag! Ik lig nu dus al even te piekeren over welke fuck-ups ik de komende maanden eens zal gaan maken.. Sowieso iets met planning…🤔 (Marco Kuipers, Robin Booltink 😜) Maar bovenal zal ik ervoor zorgen dat we allemaal aan de bak kunnen met mooie opdrachten! Dat er genoeg pennen zijn, dat de koffie aangevuld is en de trainingsruimte mooi aangekleed wordt👌🏻 Inhoudelijk komen jullie er wel uit! Allemaal toppers die hun zaakjes goed voor elkaar hebben en die ik 100% vertrouw. Trots op jullie mannen💪🏻 Mochten jullie een “pootje” nodig hebben dan hoor ik het😉 Kernteam Helder: Marco Kuipers Ronald Prns Robin Booltink Mark v.d Dungen Gronovius Marcel (zonder Linkedin) Ps: Ben jij ook goed in het maken van fouten en wil je met ons samenwerken? Stuur even een berichtje dan doen we even een bakkie.

Post content