Post by George Konstantinidis

Station Manager at Digicar Greece | Automotive & Mobility | B2B Partnerships, Sales & Operations

ΜΕΓΑΛΟ ΛΑΘΟΣ! Πολλοί εργοδότες πιστεύουν ότι οι περισσότεροι εργαζόμενοι τους είναι αναλώσιμοι, και μπορούν εύκολα να βρουν κάποιον ακόμα καλύτερο. Έτσι φέρονται στους εργαζομένους τους άσχημα. Αυτή η στάση κάνει τεράστια ζημιά στην εταιρεία. Ένας καλός εργαζόμενος έχει γνώση των συστημάτων, των προϊόντων και των διαδικασιών. Έχει χτίσει σχέσεις με πελάτες και συναδέλφους, κάτι που χρειάζεται χρόνια για να επιτευχθεί. Όταν χάνεις έναν καλό εργαζόμενο, χάνεις ένα κομμάτι της εταιρείας σου. Επιπλέον θα κοστίζει, τόσο σε χρόνο όσο και σε χρήμα. Μην πιέζετε τους υπαλλήλους σας σε σημείο που να μην τους νοιάζει πια! #hr #job #recruit