Post by Generalitat de Catalunya
137,000 followers
Obrim una nova convocatòria de subvencions per impulsar la inclusió digital: 💻 Es tracta d'ajuts per a projectes que redueixin les desigualtats en l’accés a la tecnologia i fomentin la capacitació amb impacte al territori. 👥 Hi poden optar empreses, autònoms, fundacions, associacions, entitats sense ànim de lucre i ens locals. 💶 Fins a 25.000 € per projecte 📆 Sol·licituds fins al 28 d’abril