Post by Gemeente Purmerend
13,113 followers
In juni mochten we weer een groep nieuwe collega’s verwelkomen bij de gemeente Purmerend. Fijn dat ze er zijn! 👏 Vorige week stapten zij samen op de fiets om de gemeente te verkennen en gingen ze in gesprek met collega's, inwoners en partners. 🚲 De dag daarna leerden ze in het stadhuis verschillende afdelingen en collega's kennen. 🏢 Ali Tamriuat, kwartiermaker schoolaanwezigheid, kijkt positief terug: "De introductiedagen zijn me goed bevallen. Het was een fijne manier om je collega’s te leren kennen én om de gemeente op een andere manier te zien. Door met mensen uit de stad te praten en de ambtseed af te leggen, voelde ik meteen verantwoordelijkheid. Ik kreeg er positieve energie van en ben er helemaal klaar voor om vanuit mijn rol een bijdrage te leveren aan een prettige schooltijd voor onze Purmerendse jeugd!" We wensen iedereen veel succes en vooral veel werkplezier in hun nieuwe rol! 🙌