Post by Gemeente Purmerend
13,113 followers
In de laatste openingsweek van de (jarige!) Hans Sal en Sandra Haverkate bij Deitmers Mannenmode in Purmerend brachten burgemeester Ellen van Selm en wethouder Coen Lageveen vandaag een bezoek aan de bekende herenmodezaak in de Dubbele Buurt. De winkel is al meer dan 140 jaar een begrip in Purmerend en omstreken en blijft gelukkig bestaan. Zij spraken met eigenaren Hans - die van zijn pensioen gaat genieten - en Sandra en hun team om hen te bedanken voor hun jarenlange inzet in de binnenstad. 💐