Post by Gemeente Haarlem
30,821 followers
De bouw van BLOOM in Haarlem-Noord is officieel van start! Donderdag 9 april gaf wethouder Wonen Floor Roduner samen met ontwikkelaar VORM Holding, aannemer Ouwehand - Bouwen & Ontwikkelen en toekomstige bewoners het startsein op de bouwplaats. Met BLOOM voegen we 160 woningen toe aan Haarlem: van sociale huur tot koopwoningen, en van appartementen tot eengezinswoningen. Daarnaast realiseren we een parkeergarage voor bewoners én omwonenden, waarmee we de parkeerdruk in de wijk verminderen. Bijzonder aan dit project is de komst van een nieuwe opvanglocatie van Blijf Groep. Hier krijgen mensen die dat nodig hebben een veilige, tijdelijke plek. 📷Peter Lodder