Post by Gebroeders Kok

3,423 followers

π•πšπ§ 𝟏 𝐚𝐩𝐫𝐒π₯𝐠𝐫𝐚𝐩 𝐧𝐚𝐚𝐫 𝐰𝐞𝐫𝐀𝐞π₯𝐒𝐣𝐀𝐑𝐞𝐒𝐝! 🟑 Op 1 april presenteerden we met een knipoog de KokMobiel3000. Sommigen dachten dat dit een grap was… maar niets is minder waar! Na maanden in het diepste geheim ontwikkelen, is hij er nu Γ©cht: onze Opel Rocks-E. Volledig elektrisch, compact en klaar om kilometers te maken!⚑ Deze 45 km-auto is speciaal geregeld voor onze jongste collega’s onder de 18 jaar. Zo kunnen zij veilig en praktisch van A naar B tussen onze projecten en locaties πŸ’ͺ Collega Marco mocht de auto officieel in ontvangst nemen. Alleen viel de aflevering precies op zijn 18e verjaardag... Gelukkig rijdt hij inmiddels in zijn eigen auto verder en staan er genoeg jonge collega’s klaar! Na een succesvolle testronde, mag onze nieuwe elektrische aanwinst nu officieel de weg op! πŸ™ #Elektrisch #OpelRocksE #Werkenbij #GebroedersKok #Altijdeenoplossing

Post contentPost contentPost contentPost content